Kontaktní údaje Prodávajícího:
Bankovní spojení: Číslo účtu: 330110990/5500, IBAN: CZ0655000000000330110990, SWIFT: RZBCCZPP
Telefon: +420 517 071 363
Zodpovědná osoba: Lukáš Kotrba
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto Podmínky jsou závazné pro všechny osoby, které vstupují na webové stránky internetového obchodu a nakupují prostřednictvím tohoto e-shopu.
1.2. Veškeré smluvní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí těmito podmínkami, příslušnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2. Služby
2.1. Prodávající nabízí prostřednictvím svého internetového obchodu různé služby, včetně workshopů, školení, vzdělávacích programů a tvorby životopisů (dále jen „Služby“). Přesný popis těchto Služeb je uveden na webových stránkách.
2.2. Služby jsou poskytovány za ceny uvedené na webových stránkách e-shopu. Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny bez předchozího upozornění.
2.3. Nabízené Služby zahrnují zejména:
Workshopy: Interaktivní skupinové akce zaměřené na rozvoj specifických dovedností.
Školení: Strukturované vzdělávací programy určené k prohloubení odborných znalostí a dovedností.
Vzdělávací programy: Dlouhodobější programy zahrnující teoretické i praktické vzdělávání.
Tvorba životopisů: Profesionální příprava životopisů podle požadavků trhu práce a specifikace zákazníka.
2.4. Služby mohou být poskytovány online prostřednictvím aplikací jako Zoom, Microsoft Teams nebo Webex.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1. Objednávka Služeb se provádí prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách e-shopu.
3.2. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu, kterou uvedl při objednávání.
3.3. Smlouva mezi Prodávajícím a kupujícím je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany prodávajícího.
4. Uživatelský účet
4.1. Kupující může pro využívání některých Služeb zřídit uživatelský účet (dále jen „Účet“). Registrace je dobrovolná, avšak některé Služby mohou být dostupné pouze registrovaným uživatelům.
4.2. Při registraci je Kupující povinen uvést pravdivé a úplné údaje. Kupující je povinen udržovat své údaje aktuální a v případě změny je bezodkladně aktualizovat.
4.3. Přístup k Účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zajistit, aby tyto přihlašovací údaje nebyly zpřístupněny třetím osobám. Prodávající nenese odpovědnost za zneužití Účtu v důsledku prozrazení přihlašovacích údajů Kupujícím.
4.4. Kupující není oprávněn umožnit používání Účtu třetím osobám.
4.5. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit účet kupujícího v případě, že dojde k porušení těchto Podmínek nebo pokud kupující svůj účet nevyužívá po dobu delší než 12 měsíců.
4.6. Kupující může svůj účet kdykoli zrušit prostřednictvím žádosti zaslané na e-mailovou adresu prodávajícího. Prodávající zpracuje zrušení účtu do 5 pracovních dnů.
5. Platební podmínky
5.1. Kupující je povinen zaplatit za objednané Služby cenu uvedenou v objednávce.
5.2. Platba může být provedena bankovním převodem, platební kartou, nebo jiným způsobem uvedeným na webových stránkách e-shopu.
5.3. V případě, že platba není provedena včas, je Prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit.
6. Poskytování služeb
6.1. Služby budou poskytnuty v termínu a způsobem uvedeným v potvrzení objednávky. Pokud není termín specifikován, budou Služby poskytnuty v přiměřené lhůtě od uzavření smlouvy.
6.2. Pokud není stanoveno jinak, Služby budou poskytnuty elektronicky, například prostřednictvím online platforem nebo e-mailové komunikace.
6.3. Prodávající nenese odpovědnost za nedostupnost Služeb způsobenou technickými problémy mimo jeho kontrolu.
7. Práva a povinnosti Kupujícího
7.1. Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu pravdivé a úplné informace potřebné k poskytování Služeb.
7.2. Kupující má právo na reklamaci poskytovaných služeb v případě, že nejsou poskytovány v souladu s těmito Podmínkami.
8. Odstoupení od smlouvy
8.1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy bez udání důvodu, pokud to umožňuje povaha objednané Služby.
8.2. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a zasláno na e-mailovou adresu Prodávajícího.
8.3. Prodávající je povinen vrátit Kupujícímu peníze do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy. Tuto lhůtu lze prodloužit po vzájemné dohodě.
8.4. V případě odstoupení od smlouvy bude kupujícímu vrácena cena Služby snížená o náklady spojené s poskytováním Služby, pokud již byla Služba částečně nebo zcela poskytnuta.
9. Ochrana osobních údajů
9.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), a zásadami ochrany osobních údajů uvedenými na webových stránkách e-shopu.
9.2. Kupující dává souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem plnění smlouvy a marketingových aktivit prodávajícího.
10. Reklamační řád
10.1. Kupující má právo uplatnit reklamaci na poskytované služby, pokud nejsou poskytovány v souladu s uzavřenou smlouvou nebo těmito Podmínkami.
10.2. Reklamaci je nutné uplatnit písemně na e-mailovou adresu prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od zjištění závady. Reklamace musí obsahovat popis vady a návrh na způsob řešení reklamace.
10.3. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího přijetí a informovat kupujícího o výsledku reklamace na e-mailovou adresu uvedenou v reklamaci.
10.4. Pokud je reklamace oprávněná, má kupující právo na náhradu přiměřených nákladů spojených s uplatněním reklamace.
11. Autorská práva
11.1. Autorská ochrana: veškerý obsah webových stránek e-shopu rexway.store, včetně textů, obrázků, grafiky, log, videí, softwaru a dalších materiálů (dále jen „Obsah“), je chráněn autorským právem a jinými právními předpisy týkajícími se duševního vlastnictví. Všechna autorská práva a práva k duševnímu vlastnictví k obsahu náleží prodávajícímu nebo třetím stranám, které poskytly licence prodávajícímu.
11.2. Omezení užívání: kupující je oprávněn používat obsah pouze pro osobní účely a v souladu s těmito podmínkami. Jakékoliv kopírování, šíření, změna nebo jiné použití obsahu bez předchozího písemného souhlasu prodávajícího je zakázáno, s výjimkou případů, kdy takové jednání umožňuje zákon.
11.3. Tvorba životopisů: životopisy a jiné dokumenty, které prodávající vytvoří pro kupujícího v rámci poskytovaných Služeb, mohou být používány kupujícím pouze pro osobní potřebu v rámci pracovního uplatnění. Kupující nesmí tyto dokumenty, prodávat ani jinak komerčně využívat bez výslovného souhlasu prodávajícího.
11.4. Porušení autorských práv: v případě porušení autorských práv prodávajícího si prodávající vyhrazuje právo podniknout veškeré právní kroky k ochraně svých práv, včetně požadavku na náhradu škody.
11.5. Odpovědnost za obsah třetích stran: prodávající nenese odpovědnost za obsah třetích stran, který je dostupný prostřednictvím odkazů na webových stránkách e-shopu. Obsah třetích stran je chráněn autorským právem jeho vlastníků.
12. Digitální obsah
12.1. Poskytování digitálního obsahu: prodávající poskytuje digitální obsah jako součást služeb, který je chráněn autorským právem a dalšími právními předpisy.
12.2. Technická ochranná opatření: digitální obsah může být chráněn technickými opatřeními proti neoprávněnému použití. Kupující se zavazuje tato opatření respektovat.
12.3. Součinnost digitálního obsahu: digitální obsah je kompatibilní s hardwarem a softwarem známým prodávajícímu. Kupující je zodpovědný za zajištění kompatibility vlastního vybavení.
12.4. Autorská práva a licence: kupující obdrží omezenou, nevýhradní licenci pro osobní použití digitálního obsahu. Jakékoliv jiné využití vyžaduje písemný souhlas prodávajícího.
13. Podmínky ke službám
13.1. Lhůta na vrácení peněz: při odstoupení od smlouvy vrátí Prodávající peníze do 14 dnů od obdržení oznámení, s možností prodloužení této lhůty po vzájemné dohodě.
13.2. Předčasné ukončení služby: pokud Prodávající ukončí Službu předčasně, vrátí poměrnou část ceny. Pokud je ukončení z důvodu kupujícího, vrácení peněz se posoudí individuálně.
13.3. Neposkytnutí služby: služba nebude poskytnuta, pokud kupující nesplní své povinnosti, jako je včasná platba. Prodávající si vyhrazuje právo neposkytnout službu z důvodu vyšší moci nebo technických problémů.
13.4. Neúčast na workshopu: v případě, že se Kupující nemůže zúčastnit workshopu z nepředvídatelných důvodů, je povinen informovat prodávajícího. Může požádat o přeplánování nebo vrácení peněz dle povahy služby a individuálního posouzení.
14. Akce a kapacita
14.1. Náhradníci: v případě překročení kapacity Akce se může Zákazník přihlásit jako náhradník. Pokud provozovatel zjistí, že se na akci uvolnilo místo, bude zákazník kontaktován na jím zadaném e-mailu nebo telefonu a volné místo mu bude nabídnuto.
15. Cena
15.1. Cena: ceny jsou smluvní a jsou uváděny včetně DPH. Cena akce (dále také jako “poplatek za službu”) zahrnuje kromě poplatku za účast na akci také cenu potřebných podkladů a materiálů, použití technického vybavení, pronájem prostor v případě workshopu a školení.
16. Úhrada
16.1. Splatnost poplatku za službu: zákazník je po zadání objednávky povinen uhradit provozovateli poplatek za službu. Poplatek za službu je splatný do 2 dnů po zaslání potvrzení registrace, nejpozději však v den konání akce. Pokud nebude poplatek za službu uhrazen k datu splatnosti (do 2 dnů), může být objednávka zrušena a místo nabídnuto dalším zájemcům. Splatnost je možné prodloužit pokud se provozovatel se zákazníkem dohodne jinak.
17. Storno
17.1.
Podmínky storna: objednávky je možné z vážných důvodů stornovat nejpozději 2 pracovní dny před datem konání akce zasláním e-mailu na e-mailovou adresu
info@rexway.cz. Pokud již zákazník uhradil poplatek za službu, nabídne mu po stornování objednávky provozovatel možnost vyslat za sebe náhradníka, nebo může zákazník požádat o vrácení poplatku za službu formou dobropisu.
17.2. Storno poplatky: při stornování objednávky 5 a více pracovních dnů před datem konání Akce se vrací celý poplatek za službu. Při stornování objednávky 3 až 4 pracovních dnů před datem konání akce se účtuje smluvní storno poplatek ve výši 50 % uhrazené částky. Storno objednávky již není možné provést v posledních dvou pracovních dnech předcházejících datu konání akce ani později.